Marka: Hobot Model: EW12-7 Typ: Przedłużenie
469 zł
Kup do 13:00  -  dostawa jutro
Dostawa: za darmo
Zwrot: niemożliwy
Płatność online: za darmo
  • Otrzymasz fakturę VAT, która jest podstawą gwarancji.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sklep
hobot.sklep.pl to autoryzowany sklep marki Hobot w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
przedłużenie gwarancji
źródło danych
do modelu
Legee 7
długość
1 rok
grupa produktów
TYP
źródło danych
Opis

Przedłużenie gwarancji Hobot Legee 7 - 1 rok

Program przedłużenia gwarancji Hobot Legee 7 o 1 rok

Program wydłuża okres gwarancyjny na Hobot Legee 7 o dodatkowe 12 miesięcy i pozwala uzyskać łącznie 3 lata spokoju. Za serwis urządzeń i przeglądy techniczne odpowiada profesjonalny serwis autoryzowanego sklepu marki Hobot, w którym specjaliści o wysokich kwalifikacjach szybko i skutecznie usuwają nawet poważne usterki. Serwis podczas napraw i przeglądów technicznych wykorzystuje jedynie oryginalne części zamienne Hobot. Dzięki fachowej wiedzy i wysokiej dostępności części zamiennych, profesjonalni serwisanci są w stanie naprawić każde urządzenie.

Przedłużenie gwarancji musi zostać nabyte w ciągu 21 dni od daty zakupu urządzenia i zarejestrowane w ciągu 14 dni od daty nabycia rozszerzenia. Przedłużenie obejmuje wyłącznie urządzenia kupione na hobot.sklep.pl. Warunki przedłużonej gwarancji są tożsame z warunkami w karcie gwarancyjnej.

Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 31 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Zgodnie z art 38 pkt. 5 ustawy o Prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t.) prawo do odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje m.in.:

  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli oryginalne opakowanie to zostało otwarte, rozpakowane, napoczęte lub w inny sposób zmodyfikowane po dostarczeniu;
  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • dla usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Opinie
średnia ocena: 5,00 na 1 opinii Napisz opinię
Opinia od hobot.sklep.pl o Hobot EW12-7
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem