Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Przedłużenia gwarancji Hobot
źródło danych |
do modelu 298 |
długość 2 lata |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
Przedłużenie gwarancji Hobot 298 - 2 lata
Program przedłużenia gwarancji Hobot 298 o 2 lata
Program wydłuża okres gwarancyjny na Hobot 298 o dodatkowe 24 miesiące i pozwala uzyskać łącznie 4 lata spokoju. Za serwis urządzeń i przeglądy techniczne odpowiada profesjonalny serwis autoryzowanego sklepu marki Hobot, w którym specjaliści o wysokich kwalifikacjach szybko i skutecznie usuwają nawet poważne usterki. Serwis podczas napraw i przeglądów technicznych wykorzystuje jedynie oryginalne części zamienne Hobot. Dzięki fachowej wiedzy i wysokiej dostępności części zamiennych, profesjonalni serwisanci są w stanie naprawić każde urządzenie.
Przedłużenie gwarancji musi zostać nabyte w ciągu 21 dni od daty zakupu urządzenia i zarejestrowane w ciągu 14 dni od daty nabycia rozszerzenia. Przedłużenie obejmuje wyłącznie urządzenia kupione na hobot.sklep.pl. Warunki przedłużonej gwarancji są tożsame z warunkami w karcie gwarancyjnej.
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 0
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Zgodnie z art 38 pkt. 5 ustawy o Prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t.) prawo do odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje m.in.:
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli oryginalne opakowanie to zostało otwarte, rozpakowane, napoczęte lub w inny sposób zmodyfikowane po dostarczeniu;
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- dla produktów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- dla usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
ocena 5 na 5 gwiazdek