Marka: Hobot Model: EW24-298 Typ: Przedłużenie
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Hobot EW24-298 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Przedłużenia gwarancji Hobot
Sprawdzony Sprzedawca
hobot.sklep.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Hobot w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
produkt
stan
false
marka
przedłużenie gwarancji
źródło danych
do modelu
298
długość
2 lata
grupa produktów
TYP
źródło danych
Opis

Przedłużenie gwarancji Hobot 298 - 2 lata

Program przedłużenia gwarancji Hobot 298 o 2 lata

Program wydłuża okres gwarancyjny na Hobot 298 o dodatkowe 24 miesiące i pozwala uzyskać łącznie 4 lata spokoju. Za serwis urządzeń i przeglądy techniczne odpowiada profesjonalny serwis autoryzowanego sklepu marki Hobot, w którym specjaliści o wysokich kwalifikacjach szybko i skutecznie usuwają nawet poważne usterki. Serwis podczas napraw i przeglądów technicznych wykorzystuje jedynie oryginalne części zamienne Hobot. Dzięki fachowej wiedzy i wysokiej dostępności części zamiennych, profesjonalni serwisanci są w stanie naprawić każde urządzenie.

Przedłużenie gwarancji musi zostać nabyte w ciągu 21 dni od daty zakupu urządzenia i zarejestrowane w ciągu 14 dni od daty nabycia rozszerzenia. Przedłużenie obejmuje wyłącznie urządzenia kupione na hobot.sklep.pl. Warunki przedłużonej gwarancji są tożsame z warunkami w karcie gwarancyjnej.

Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 0

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Zgodnie z art 38 pkt. 5 ustawy o Prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t.) prawo do odstąpienia od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje m.in.:

  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli oryginalne opakowanie to zostało otwarte, rozpakowane, napoczęte lub w inny sposób zmodyfikowane po dostarczeniu;
  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • dla produktów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • dla usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę

Opinie
średnia ocena: 5,00 na 1 opinii Napisz opinię
Opinia od hobot.sklep.pl o Hobot EW24-298
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Pytania i Odpowiedzi